Pariuri Sportive

Printeaza

Pariuri sportive 

i) Dispoziţii generale 
„Pariul sportiv” este un pariu în cotă fixă ale cărui Evenimente sunt reprezentate de competiţii sportive. 
Rezultatele luate în considerate sunt cele de pe terenul de sport sau podium. Eventualele investigaţii ulterioare realizate de către autoritatea competentă vor fi luate în considerare la plata pariului doar dacă sunt realizate în aceeaşi zi cu cea a finalizării Evenimentului. Orice investigaţie realizată în ziua/ zilele următoare nu va fi luată în considerare, indiferent de temeiul sau rezultatul acesteia. 

Exemplu: 
Etapa 6 din cadrul evenimentului de Ciclism, Turul Franței din anul 1999. Steels a câștigat turneul, iar Cipollini a finalizat pe locul 2. După o investigație imediat următoare, Steels pierde primul loc, iar Cipollini este declarat câștigătorul evenimentului, pentru validarea Biletelor, câștigătorul turneului este Cipollini. În cazul în care investigarea era inițiată a doua zi, Steels era câștigator, pentru validarea Biletelor. Prin urmare, eventualele investigații ulterioare trebuie sa fie realizate de către autoritatea competentă în aceeași zi. 

În cazul unei modificări a locului de desfăşurare, care nu a fost publicată sau adusă la cunoştinţă Organizatorului la momentul emiterii Cotelor pentru Eveniment şi au fost acceptate pariuri pe baza Cotelor emise, pariurile vor ramâne valabile, cu condiţia ca locul de desfăşurare să nu fie mutat pe terenul adversarilor, caz în care selecţiile pentru Evenimentul respectiv vor fi considerate nule şi clientului i se va rambursa la cerere Miza pariată. În cazul unui pariu constând în respectivul Eveniment şi în altele, numai partea de pariu pentru care s-a modificat locul de desfăşurare pe terenul adversarului va fi considerată la o Cotă de 1.00. 

În cazul competițiilor sportive sau minicompetițiilor sportive disputate într-o anumită țară, meciurile/partidele sunt trase la sorți de către organizatorii competiției sportive, astfel încât pot exista situații când echipa țării organizatoare este trasă la sorți ca echipa oaspete, în aceste situații evenimentele fiind oferite spre pariere conform celor afișate de către organizatorii competiției. 

După caz, rezultatele oferite de către Organizator vor fi folosite pentru validarea Biletelor, atât timp cât nu există dovezi concludente că aceste rezultate sunt incorecte. Când aceste rezultate nu sunt disponibile, vor fi folosite rezultatele video pentru validarea Biletelor. În cazul în care aceste rezultate video nu sunt disponibile, rezultatele majorităţii mijloacelor de informare independente vor fi luate în considerare pentru validarea Biletelor. Când acestea din urmă nu sunt clare, unde se poate aplica, vor fi folosite rezultatele afişate pe paginile oficiale ale competiţiei. 

Dreptul Clientului la orice reclamaţie expiră la 30 de zile de la data anunţării rezultatelor oficiale. 
Cotele pentru jucători/echipe/selecții care nu se regăsesc in oferta de pariere, vor fi disponibile la cerere. 
Selecţiile combinate precum Italia câştigă cu 2-0 şi Italia câştigă prima repriză şi la final sunt acceptate numai pe o bază unică iar în cazul în care, dintr-o eroare, sunt acceptate pentru pariuri multiple, miza va fi împărţită în mod egal pe fiecare selecţie cotată. Excepţie de la această regulă o reprezintă pariurile duble Primul sau Ultimul Marcator/ Scor Corect (pariul Supergol) sau “Rezultat Final și Sub/Peste” unde cote speciale sunt oferite prin combinarea cotelor individuale.  

ii) Reguli speciale în funcţie de sporturi 
Regulile speciale acoperă toate datele cu privire la Evenimentele sportive care au o structură tipică de întrecere între două echipe (echipa 1 şi echipa 2) care dau naştere unui rezultat final definit ca rezultatul la sfârşitul unei perioade fixe de joc, rezultat care poate fi exprimat prin două numere, primul reprezentând rezultatul echipei 1, iar al doilea rezultatul echipei 2. Echipa 1 este indicată la stânga şi se consideră întotdeauna ca fiind echipa care joacă acasă. Echipa 2 este indicată la dreapta şi se consideră întotdeauna ca fiind echipa care joacă în deplasare. De asemenea, atunci când un joc se desfăşoară pe teren neutru, echipa din stânga se consideră ca jucând acasă, iar cea din dreapta ca jucând în deplasare. Dacă se oferă cotație pentru egalitate, aceasta se notează în centru, sub coloana X. 

Dacă, pentru orice sport, un meci este afişat/ oferit incorect de către Organizator şi nu este programat să aibă loc, toate pariurile acceptate vor fi nule şi achitate la o Cotă de 1.00. De exemplu, un meci de fotbal este oferit incorect ca Barcelona vs. Valencia, deşi ar fi trebuit afişat ca Real Madrid vs. Barcelona. 

În cadrul evenimentelor sportive nonfotbal, la timpul complet regulamentar de joc trebuie să se adauge orice minute de prelungire acordate pentru a compensa minutele de pauză datorate accidentărilor sau altor întreruperi, pe care oficialii consideră necesar să le adauge pentru ca rezultatul să fie valabil. Orice durată mai mică decât timpul regulamentar de joc va face ca rezultatul să fie considerat nul şi achitat la o Cotă de 1.00. 
Pentru toate sporturile, dacă un participant se retrage sau este exclus  înainte ca turneul/campionatul să înceapă, pariurile pe acel participant ca să câștige acel turneu/campionat vor fi validate la cota de 1.00, excepție făcând erorile evidente. 


FOTBAL AMERICAN 

Rezultatul este dat de scorul la sfârşitul jocului INCLUSIV orice prelungiri, exceptând cazul pariurilor pauză/final, când este luat în considerare rezultatul de la finalul timpului regulamentar de joc. În situaţia meciurilor anulate sau amânate, pariurile sunt anulate dacă meciurile nu au loc în ziua următoare, cu excepţia pariurilor al căror rezultat a fost deja stabilit în momentul abandonului, de exemplu, punctele marcate ca primul marcator de eseu.  

ATLETISM 

Din momentul în care se pot efectua pariuri, toţi jucătorii cotaţi vor fi luaţi în considerare, fie că participă sau nu la Eveniment. Atleţii care au câştigat medaliile de aur, argint şi bronz vor fi consideraţi primul, al doilea şi respectiv al treilea la pariere. În absenţa unei ceremonii de medaliere, pariurile vor fi validate pe baza rezultatelor anunţate de către organismele oficiale imediat după concurs.  

FOTBAL AUSTRALIAN 

Toate Biletele pe fotbal australian sunt validate luând în considerare 80 de minute de joc, cu excepția cazurilor în care se prevede altfel. În cazul în care meciul se termină la egalitate, pariurile vor primi cotă 1,00, cu excepția cazurilor în care se oferă cotație pentru egalitate. Pariurile vor fi validate luând în considerare doar rezultatele afișate de liga oficială AFL. 

Dacă un meci este abandonat înaintea celor 80 de minute regulamentare de joc, toate pariurile pe acel meci vor fi nule, cu excepţia acelor pariuri al căror rezultat a fost deja stabilit în momentul abandonului. 
Dacă un meci nu s-a jucat şi s-a amânat oficial, acesta va fi considerat la o Cotă de 1.00 în cazul în care nu este reprogramat în ziua următoare. 

În cazul unei modificări a locului de desfăşurare, pariurile vor ramâne valabile, cu condiţia ca locul de desfăşurare să nu fie mutat pe terenul adversarilor. 

BADMINTON 

Un meci este considerat început odată cu executarea primei serve a meciului. Dacă numărul necesar de game-uri, pentru ca meciul să fie câștigat, nu este realizat sau dacă un jucător se retrage înainte de începere sau în timpul meciului, toate pariurile vor fi validate la o cotă de 1,00. 

BASEBALL 

Rezultatul este dat de scorul la sfârşitul jocului INCLUSIV orice prelungiri. În cazul în care cele două echipe sunt programate să joace de două ori, una împotriva alteia, în aceeaşi zi/ dată, Cotele emise se vor referi doar la primul joc şi rezultatul primului joc va reprezenta scorul luat în considerare la achitarea pariurilor. Rezultatul celui de-al doilea joc nu va fi luat în considerare.  

Rezultatul devine oficial după 5 inning-uri, cu excepția cazului în care echipa gazdă conduce după 4,5 inning-uri. Dacă un meci este întrerupt sau suspendat, câștigătorul este determinat de scorul după ultimul inning jucat complet (cu excepția cazului în care echipa gazdă înscrie pentru a egala, sau preia conducerea în prima jumătate a inning-ului, în oricare din aceste cazuri, câștigătorul fiind determinat luându-se în considerare scorul din momentul întreruperii meciului). 

În cazul în care meciul se termină la egalitate, validarea se va face la o cotă de 1.00. 
În cazul meciurilor amânate, abandonate sau anulate, un Eveniment nedisputat sau amânat va fi validat la o Cotă de 1.00 în cazul în care nu se dispută în ziua următoare. 


BASCHET 

În cazul baschetului, pentru pariuri de tipul „Rezultat final” şi „Şansă dublă”, rezultatul este dat de scorul la sfârşitul timpului regulamentar de joc, FĂRĂ minutele de prelungire, dar rezultatul avut în vedere la pariurile „Handicap”, „Victorie la limită”, „Under / Over”, „Câștigător”, „Par/Impar” sau Stil Italian este rezultatul final la sfârşitul jocului, INCLUSIV prelungiri. Orice durată mai mică decât timpul regulamentar de joc va face ca rezultatul să fie considerat nul şi achitat la o Cotă  de 1.00, exceptând pariurile al căror rezultat a fost deja determinat în momentul opririi acestuia. 

Rezultat final 1X2 – opţiunea 1 – pentru victoria echipei gazdă; opţiunea 2 – pentru victoria echipei oaspete, iar dacă meciul se termină la egalitate, opțiunea X este câștigătoare (Exemplu: Heat v Bulls 99-99). 
Stil italian 1X2 – indicați câștigătorul meciului (prelungiri incluse), luând în considerare următorul criteriu: 
• 1 – Echipa gazdă câștigă la o diferență de cel puțin 6 puncte; • X – Egalitate sau victoria oricărei echipe la o diferență de sub 6 puncte; • 2 – Echipa oaspete câștigă la o diferență de cel puțin 6 puncte. 
Sub/Peste numar puncte (jucător/echipă) – indicați dacă jucătorul/echipa nominalizat/nominalizată va înscrie mai puține sau mai multe puncte înscrise în ofertă. Dacă jucătorul/echipa nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 

Rezultat prima jumătate/final – trebuie indicat rezultatul primei jumătăți și rezultatul final (Exemplu: echipa oaspete conduce în prima jumătate, iar echipa gazdă câștigă la final). Extra-time se ia în considerare. 
Victorie la limită – trebuie indicată diferența de puncte cu care o echipă va câștiga meciul. Opțiunile de pariere sunt: 1-5 puncte, 6-10 puncte, 11-15 puncte, 16-20 puncte, 21-25 puncte, 26-30 puncte, 31 sau mai multe puncte. Extra-time se ia în considerare. 

Sfertul cu cele mai multe puncte înscrise – trebuie indicat sfertul cu cele mai multe puncte înscrise, este luat în considerare numărul total de puncte înscrise de ambele echipe. În cazul în care două sau mai multe sferturi se finalizează cu același număr de puncte înscrise, atunci se va aplica regula Dead Heat. 

Pariere pe jucător 
Pariere pe puncte Duel puncte în meci: 
Rezultat Final – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor înscrie cele mai multe puncte în meci. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 

Handicap – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor înscrie mai multe puncte în meci (luând în considerare și valoarea handicapului). Extra-time se ia în considerare. 
Dacă suma punctelor înscrise de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mare decât suma punctelor înscrise de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-1; dacă suma punctelor înscrise de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mică decât suma punctelor înscrise de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-2;  
Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. 
Câștigător – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor înscrie cele mai multe puncte în meci. Dacă aceștia înscriu același număr de puncte sau dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
 Sub/Peste – indicați dacă totalul punctelor înscrise de către jucătorii nominalizați va fi mai mic sau mai mare decât totalul punctelor oferit. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
Pariere pe Assist-uri Duel Assist-uri în meci
Rezultat Final – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși cele mai multe assist-uri în meci. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
Handicap – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși mai multe assist-uri în meci (luând în considerare și valoarea handicapului). Extra-time se ia în considerare. 
Dacă suma assist-urilor reușite de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mare decât suma assist-urilor reușite de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-1; dacă suma assist-urilor reușite de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mică decât suma assist-urilor reușite de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-2; în caz contrar pariurile vor fi considerate nule. 
Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. 
Câștigător – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși cele mai multe assist-uri în meci. Dacă aceștia reușesc același număr de assist-uri sau dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
 Sub/Peste – indicați dacă totalul assist-urilor reușite de către jucătorii nominalizați va fi mai mic sau mai mare decât totalul assist-urilor oferit. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
Pariere pe Rebound-uri Duel Rebound-uri în meci: 
Rezultat Final – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși cele mai multe rebound-uri în meci. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. 
Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 
Handicap – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși mai multe rebound-uri în meci (luând în considerare și valoarea handicapului). Extra-time se ia în considerare. 

Dacă suma rebound-urilor reușite de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mare decât suma rebound-urilor reușite de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-1; dacă suma rebound-urilor reușite de către primul jucător (luând în considerare și valoarea handicapului) este mai mică decât suma rebound-urilor reușite de către al doilea jucător, atunci opțiunea câștigătoare este H-2; în caz contrar pariurile vor fi considerate nule. 

Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. 
Câștigător – indicați care dintre jucătorii nominalizați vor reuși cele mai multe rebound-uri în meci. Dacă aceștia reușesc același număr de rebound-uri sau dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 

 Sub/Peste – indicați dacă totalul rebound-urilor reușite de către jucătorii nominalizați va fi mai mic sau mai mare decât totalul rebound-urilor oferit. Dacă unul sau amândoi jucătorii nu participă la joc, pariurile vor fi declarate nule și validate la cota 1.00. Rezultatele se vor baza pe pagina de internet oficială a competiției. Extra-time se ia în considerare. 

FOTBAL PE PLAJĂ 

Pariurile vor fi validate luându-se în considerare timpul regulamentar de joc (specific fiecărei competiții), cu excepția cazurilor în care se prevede altfel. Timpul regulamentar de joc trebuie finalizat pentru ca pariurile să poată rămâne valabile, cu excepția cazurilor în care se prevede altfel. 

Dacă un meci este abandonat înaintea timpului regulamentar de joc, toate pariurile pe acel meci vor fi nule, cu excepţia acelor pariuri al căror rezultat a fost deja stabilit în momentul abandonului. 

Dacă un meci nu s-a jucat şi s-a amânat oficial, acesta va fi considerat la o Cotă de 1.00 în cazul în care nu este reprogramat în ziua următoare. 
În cazul unei modificări a locului de desfăşurare, pariurile vor rămâne valabile, cu condiţia ca locul de desfăşurare să nu fie mutat pe terenul adversarilor. 

VOLEI PE PLAJĂ 

După caz validarea pariurilor va fi efectuată luând în considerare ordinea de pe podium. Descalificările ulterioare și/sau eventualele investigaţii ulterioare nu vor fi luate în considerare la plata pariurilor. 
În cazul în care unul din jucătorii nominalizaţi să ia parte la meci este schimbat înainte de începerea meciului, pariul este nul.  

Meciul trebuie finalizat, altfel toate pariurile sunt considerate nule şi validate la o cotă de 1,00, exceptând cele al căror rezultat a fost deja determinat în momentul opririi acestuia, sau exceptând situațiile când există dovezi clare că setul și/sau meciul s-ar fi putut finaliza/concluziona oricum fără a avea determinat obiectul pariului respectiv. 

Exemplu: un set este abandonat la scorul de 18-17, astfel încât pariurile pe Sub/Peste puncte în set, barem 35.5, vor fi validate drept necâștigătoare/câștigătoare, având în vedere că orice concluzie naturală a setului ar fi generat cel puțin 36 de puncte înscrise.


BOWLS 

Pariere completă – din momentul în care se pot efectua pariuri, toţi jucătorii cotaţi vor fi luaţi în considerare, fie că participă sau nu la Eveniment. 

Pariere pe meci – în cazul în care meciul este iniţiat, dar nu finalizat, jucătorul care avansează în runda următoare va fi declarat drept câştigător. În cazul unui walk-over (exemplu: unul dintre jucători se retrage înaintea începerii meciului), toate pariurile pe meciul respectiv vor fi considerate nule 

Pariere pe set – numărul total de seturi necesare finalizării unui meci trebuie să fie finalizat. Dacă meciul este desemnat câștigat de către un jucător, fără ca numărul complet de seturi să fie finalizat, parierea pe set va fi declarată nulă. 

Abandon sau Amânări de meciuri – Dacă un meci este abandonat sau amânat și reprogramat pentru ziua următoare, pariurile rămân valabile. Dacă meciul nu se dispută în ziua următoare, pariurile vor fi considerate la o Cotă de 1.00. 


SPORTURI DE CONTACT 

În cazul meciurilor amânate – pariurile rămân valabile timp de 30 zile.  
Dacă un luptător este înlocuit de un altul sau un luptător se retrage înainte de startul luptei, toate pariurile pe meciul respectiv sunt declarate nule. 

Parierea la fiecare rundă – dacă oricare dintre luptători nu reuşeşte să răspundă la sunetul gongului pentru runda următoare, se va considera că adversarul său a învins în runda precedentă. Dacă, din orice alt motiv, o decizie la puncte este luată înainte de finalizarea numărului complet de runde, pariurile vor fi calculate luându-se în considerare runda în care s-a oprit lupta. Pariurile care desemnează „un învingător la puncte” vor fi considerate câştiguri numai dacă se finalizează numărul complet de runde. Se va oferi o Cotă şi pe egalitate şi, în cazul în care apare egalitatea, se va considera că pariurile pe victoria oricăruia dintre luptători au fost pierdute.  


CRICKET 

Biletele vor fi validate luând în considerare rezultatul oficial. În cazul unui meci declarat „fără rezultat”, toate Biletele pe acest meci vor fi validate la o cotă de 1,00. În cazul în care meciul este afectat de factori externi (de exemplu condiții meteo nefavorabile), Biletele vor fi validate luând în considerare regulamentul oficial al competiției (incluzând meciurile afectate de calcule matematice, de exemplu conform metodei Duckworth-Lewis (DL) sau sistemului Jayadevan (VJD)). 

În cazul unui Meci Test incheiat nedecis (meciul se termină cu ambele echipe înregistrând același număr de run-uri), se va aplica regula Dead Heat și toate pariurile plasate pe remiză sunt considerate pierdute. În cadrul meciurilor de o zi (naționale și internaționale), dacă nu sunt oferite cotații pentru remiză și regulamentul oficial al competiției nu declară un câștigător, atunci se va aplica regula Dead Heat.  
Pentru meciurile din competițiile cu sistem eliminatoriu, echipa care se califică în următoarea rundă este declarată câștigătoare, luându-se în considerare și situația în care meciul este finalizat la loviturile de departajare. Dacă un meci este abandonat datorită factorilor externi nefavorabili, pariurile vor fi validate la o cotă de 1,00. 

Cel mai bun alergător – Pariurile pentru un anumit meci sunt valabile pentru primul INNING reușit. Dacă un jucător la bătaie se retrage și nu reia INNING-ul, scorul din acel moment va rămâne valabil. Pariurile care conțin jucători care nu iau parte la joc vor fi validate la o cotă de 1,00. Pariurile care conțin jucători care iau parte la joc vor fi luate în considerare, indiferent dacă lovesc mingea sau nu. Dacă doi jucători obțin același rezultat, se va aplica regula Dead Heat. 

Toate pariurile referitoare la un INNING vor fi validate la o cotă de 1,00 în cazul în care sunt finalizate mai puțin de 20 de Over-uri (10 Over-uri în situația meciurilor 20/20) datorită factorilor externi nefavorabili (de exemplu condiții meteo potrivnice). Această regulă se aplică cu excepția cazurilor în care o echipă și-a epuizat numărul de jucători la bătaie sau în cazul în care meciul este câștigat cu mai puțin de jumătate din 
 
Over-urile planificate inițial. 
Meciurile Serie – Dacă o serie este amânată, indiferent de motiv, înainte de finalizarea numărului de meciuri inițial programate să fie disputate, atunci echipa care este în avantaj în acel moment va fi considerată câștigătoare. Această regulă va fi aplicată și în cazul pariurilor pe cel mai bun alergător al seriei și cel mai bun aruncător. Dacă o serie se termină la egalitate și nu sunt oferite cotații pentru remiză pariul va fi supus regulii Dead Heat. Pariurile pe scorul corect al seriei vor fi validate la o cotă de 1,00 în cazul în care numărul inițial de meciuri programate nu a fost finalizat. 
În cadrul pariurilor pe cel mai bun jucător la bătaie al seriei și pe cel mai bun aruncător al seriei, validarea acestora va lua în considerare toți jucătorii cotați, pentru aceia care nu iau parte la joc pariurile fiind considerate pierdute. 


CURLING 

Pariere completă – din momentul în care se pot efectua pariuri, toţi jucătorii cotaţi vor fi luaţi în considerare, fie că participă sau nu la Eveniment. 
Pariere pe meci – pariurile vor fi validate luându-se în considerare timpul regulamentar de joc, inclusiv extra end-urile. 
Pariere pe end – La pariere pe end-uri, dacă o cotație de end la zero nu este oferită pentru un anumit end, atunci toate pariurile vor fi nule dacă end-ul se termină la zero (0-0). 

CICLISM 

Pariere completă – dacă un ciclist se retrage înainte de începerea Evenimentului, toate pariurile pe ciclistul respectiv vor fi rambursate la cererea clientului sau, dacă sunt mai multe selecţii pe Bilet, acestea rămân valabile şi se va acorda Cota 1.00 doar participantului retras. 
Cicliştii sunt luaţi în considerare pentru pariere din momentul trecerii liniei de start, în caz contrar pariurile vor fi considerate nule. 
Pariurile pe întreg turul sau pe etape individuale vor fi validate în conformitate cu rezultatele oficiale din momentul premierii sau prezentării podiumului.  

DARTS 

Pariere pe meci – jucătorul care avansează în runda următoare va fi declarat drept câştigător, iar în cazul în care este înlocuit cu un altul, toate pariurile pe jucătorul respectiv vor fi considerate nule. 
Pariere pe set/ scor corect – în cazul în care numărul de seturi sau reprize necesare pentru câştigarea partidei nu sunt finalizate, toate pariurile pe set/ scor corect vor fi considerate nule. 

FOTBAL 

La toate pariurile, cu excepţia celor de genul antepost, calificare în runda următoare, pariu doar pentru prima repriză sau doar pentru a doua repriză, se ia în considerare rezultatul obţinut după 90 de minute de joc, care include minutele de prelungire acordate pentru a compensa minutele de pauză datorate accidentărilor sau altor întreruperi, dar exclude prelungirile (extra-time) şi loviturile de departajare. 
În cazurile prezentate mai jos, este responsabilitatea clientului să cunoască durata si modificările asupra programarii evenimentului: 

Ocazional se stabileşte ca meciurile de fotbal să se joace în mai puţin de 90 de minute şi, în această situaţie, pariurile vor fi validate în funcţie de timpul de joc regulamentar stabilit (ex: unele meciuri de fotbal feminin pot avea 80 de minute regulamentare astfel încât pariurile vor fi validate în funcţie de rezultatul după cele 80 de minute de joc). 

În cazul în care se stabileste ca meciurile de fotbal să se joace mai mult de 90 de minute (timp care include minutele de prelungire acordate pentru a compensa minutele de pauză datorate accidentărilor sau altor întreruperi, extra-time si penalti nu sunt luate în considerare), toate Biletele pe tipurile de pariuri rezultat final si scor corect ramân valabile, iar Biletele pe restul tipurilor de pariuri vor fi validate la cota 1.00, excepție făcând pariurile al căror rezultat a fost deja determinat în primele 90 de minute. 

Exemplu: Milan - Monza, 2-1 la finalul celor 90 de minute, ulterior 4-1 după ce cluburile au hotarât ca meciul să se prelungească cu încă 45 de minute. Toate Biletele pe tipul de pariu Peste 2.5 goluri sunt validate câștigătoare, în timp ce Biletele pe tipul de pariu Peste 3.5 goluri vor fi validate la cota de 1.00. 

În cazul unui meci de fotbal disputat pe durata a trei reprize (de exemplu un meci amical se dispută pe durata a trei reprize de câte 30 de minute fiecare), toate pariurile pe prima repriză și repriza secundă (și pariurile aferente acestora) vor fi considerate nule și vor fi validate la cota 1.00. Orice pariu plasat pe tipul de pariu Pauză/Final va fi, de asemenea, considerat nul și validat la cota 1.00. 

În cazul unui meci de fotbal disputat pe durata a patru reprize egale de joc (de exemplu un meci amical se dispută pe durata a patru reprize de câte 25 de minute fiecare), pariurile pe prima repriză vor fi validate luând în considerare rezultatul de la finalul primelor două perioade de joc, iar pariurile pe repriza secundă vor fi validate luând în considerare rezultatul de la finalul ultimelor două perioade de joc; orice pariu plasat pe tipul de pariu Pauză/Final va fi, de asemenea validat respectând principiile mai sus menționate. 

Timp de joc oficial (arbitru) – Arbitrul jocului este responsabil pentru deciderea momentului în care orice repriză este finalizată. Organizatorul nu răspunde pentru finalizarea oficială a meciului într-un timp mai scurt decât timpul inițial stabilit de joc.  

Exemplu: într-un meci amical arbitrul decide să fluiere sfârșitul meciului după 87 de minute de joc. Cu scopul de stabilire a rezultatelor unui pariu, meciul s-a disputat pe durata regulamentară de joc, conform oficialului meciului, astfel încât Biletele vor fi validate identic cum ar fi oricare alt meci disputat pe durata regulamentară de joc. 

În cazul competițiilor sportive sau minicompetițiilor sportive disputate într-o anumită țară, meciurile/partidele sunt trase la sorți de către organizatorii competiției sportive (FIFA, UEFA etc), astfel încât pot exista situații când echipa țării organizatoare este trasă la sorți ca echipa oaspete, în aceste situații evenimentele fiind oferite spre pariere conform celor afișate de către organizatorii competiției. 

“Anumite competiții utilizează Arbitrajul Video Asistat (denumit in continuare: “VAR”) în moduri diferite: în anumite cazuri există un televizor la marginea terenului de joc pe care arbitrul meciului îl consultă și altele în care asistența este asigurată de către asistentul arbitrajului video. Pentru a evita orice îndoială, Organizatorul va considera că VAR a fost utilizat, dacă se înțelege acest lucru din gesturile arbitrului (ex.: gesturi cu mâna, oprirea meciului pentru a revedea el însuși incidentul) și/ sau utilizarea VAR este confirmată de raportul de meci emis de organizatorul oficial al competiției. În cazurile în care nu este clar dacă VAR a fost utilizat din cauza lipsei de acoperire TV și/ sau a rapoartelor neconcludente, Organizatorul va valida pariurile pe baza informațiilor obținute de la furnizorii de date și de la sursele on-line cu reputație, bazându-se pe echitate.”

Meciurile abandonate, anulate sau suspendate 
Dacă un meci este oprit (după începere), indiferent de motiv, și este reluat în ziua următoare, toate pariurile rămân valabile. 
Dacă un meci este oprit (după începere), indiferent de motiv, și nu este reluat în ziua următoare, toate pariurile sunt nule, cu excepţia acelor pariuri al căror rezultat a fost deja stabilit. Această regulă nu se aplică pentru evenimentele de fotbal Live. Vezi Meciuri Virtuale pentru o excepție a prezentei reguli mai sus menționate 
Dacă selecţia mizată pe jocul respectiv constituie numai o parte a pariului, acea parte a pariului va fi considerată la o Cotă de 1.00 şi pariul este validat chiar dacă în acest fel nu mai întruneşte numărul minim de selecţii necesare. 

Orele limită de pariere sau orele de începere ale Evenimentelor anunţate în oferta de pariere au caracter informativ. În situaţia în care acestea sunt modificate de către Organizator datorită altor motive decât amânările oficiale, toate pariurile vor rămâne valabile cu excepţia celor plasate după începerea Evenimentului, caz în care selecţiile respective vor fi considerate nule şi validate la Cotă 1.00. 

Meciurile întrerupte/abandonate înainte de terminarea perioadei regulamentare de joc de 90 minute, dacă întreruperea/abandonul este considerat(ă) oficial(ă) de către organele abilitate, vor fi nule, cu excepţia acelor pariuri al căror rezultat a fost deja stabilit în momentul întreruperii/abandonului. 

Meciurile amânate sau reprogramate 
Dacă un eveniment nu are loc conform planificării (meciul nici nu a început) şi nu este reprogramat să se joace în termen de 3 zile de la data programată oficial, toate pariurile aferente sunt considerate nule. 
Exemplu 1: meciul Inter - Juventus este inițial programat pentru ziua de luni, 10 mai, la ora 15:00, dar este amânat pentru ziua de joi, 13 mai, la ora 21:00: toate pariurile plasate pe meciul inițial programat rămân valabile şi vor fi considerate în consecinţă. 

Exemplu 2: meciul Inter - Juventus este inițial programat pentru ziua de luni, 10 mai, la ora 15:00, dar este amânat pentru ziua de vineri, 14 mai, la ora 20:00: toate pariurile plasate pe meciul inițial programat vor fi considerate nule. 

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a impune un număr minim de Evenimente necesare pentru acceptarea unui Bilet. Clientul va fi informat în acest sens prin intermediul softului de pariere şi/sau prin afişare în agenții. 
Din momentul intrării pe teren şi indiferent de perioada jucată de către acesta, un jucător este luat în considerare pentru pariurile de tipul marcatorul ultimului gol, marcator şi dublu marcator. 

Pentru pariurile pe jucătorul care va marca primul gol, în cazul în care jucătorul nu ia parte la joc sau intră după marcarea primului gol, pariul este nul şi rambursabil la cererea clientului. 

Sub/Peste 0.5, 1.5, 2.5, 3.5 sau 4.5 Goluri – este luat în considerare numărul total de goluri înscrise de ambele echipe în timpul regulamentar de joc. Extra-time nu se ia în considerare. În cazul în care un meci este abandonat înainte de finalizarea timpului regulamentar de joc pariurile vor fi considerate nule, cu excepţia acelora al căror rezultat a fost deja determinat în momentul abandonului. 

Exemplu: Meciul Juventus - Milan este abandonat la scorul de 2-1. În acest caz toate pariurile Peste 2,5 goluri sunt validate ca şi câştigătoare, iar toate pariurile Sub 2,5 goluri vor fi considerate pierdute. Totodată, toate pariurile Sub/Peste 3,5 goluri vor fi validate la o Cota de 1,00. 

Sub/Peste 0.5, 1.5, 2.5, 3.5 sau 4.5 goluri în Prima repriză – este luat în considerare numărul total de goluri înscrise de ambele echipe în Prima repriză de joc. În cazul în care un meci este abandonat înainte de finalizarea minutelor stabilite ale timpului regulamentar de joc al primei reprize pariurile vor fi considerate nule, excepţie făcând cele al căror rezultat a fost deja determinat în momentul abandonului. 

Sub/Peste 0.5, 1.5, 2.5, 3.5 sau 4.5 goluri în repriza secundă – este luat în considerare numărul total de goluri înscrise de ambele echipe în a doua repriză de joc. În cazul în care un meci este abandonat înainte de finalizarea minutelor stabilite ale timpului regulamentar de joc al reprizei secunde pariurile vor fi considerate nule, excepţie făcând cele al căror rezultat a fost deja determinat în momentul abandonului. 

Sub/Peste goluri și Număr de Goluri înscrise de o echipă – este luat în considerare numărul total de goluri înscrise în timpul regulamentar de joc de către echipa aleasă. În cazul în care un meci este abandonat înainte de finalizarea timpului regulamentar de joc pariurile vor fi considerate nule, cu excepţia acelora al căror rezultat a fost deja determinat în momentul abandonului. Extra-time nu se ia în considerare. 

În ce repriză se înscriu mai multe goluri? – Se va indica repriza în care se vor marca cele mai multe goluri. 
Victorie la 0 – echipa selectată trebuie să câștige meciul fără să primească vreun gol. Extra-time nu se ia în considerare. Toate pariurile vor fi considerate nule în caz de abandon. 

Rezultat final şi Sub/Peste 2.5 goluri – trebuie indicat rezultatul final al meciului combinat cu Sub/Peste 2.5 goluri. Exemplu: un pariu pe egalitate și Sub 2.5 goluri este câștigător dacă scorul final este 0-0 sau 1-1. Extra-time nu se ia în considerare. Toate pariurile vor fi considerate nule în caz de abandon. 
 


Capitolul 12 INDICARE TIPURI DE PARIURI 

Rezultat final și Sub/Peste 1.5 goluri – trebuie indicat rezultatul final al meciului combinat cu sub/peste 1.5 goluri.  
Rezultat final și Sub/Peste 3.5 goluri – trebuie indicat rezultatul final al meciului combinat cu sub/peste 3.5 goluri.  
Rezultat final și Sub/Peste 4.5 goluri – trebuie indicat rezultatul final al meciului combinat cu sub/peste 4.5 goluri.  
Rezultat și Sub/Peste 1.5 goluri în Prima Repriză – trebuie indicat rezultatul primei reprize combinat cu sub/peste 1.5 goluri în prima repriză. 
Rezultat și Marcheaza în Prima Repriză – trebuie indicat rezultatul primei reprize combinat cu tipul de pariu Marcheaza, permițând parierea pe rezultatul primei reprize al meciului combinat cu șansele echipelor de a marca în prima repriză. 
Marcheaza în Prima Repriză și Repriza Secundă – acest tip de pariu permite parierea pe șansele echipelor de a marca în prima și în a doua repriză. 
Șansă Dublă și Sub/Peste 2.5 goluri – trebuie indicată modalitatea de finalizare a meciului pe baza tipului de pariu Șansă Dublă combinat cu sub/peste 2.5 goluri. 
Șansă Dublă și Marchează – trebuie indicată modalitatea de finalizare a meciului pe baza tipului de pariu Șansă Dublă combinat cu șansele echipelor de a marca. 
Marchează și Sub/Peste 2.5 goluri – acest tip de pariu permite parierea pe șansele echipelor de a marca combinat cu sub/peste 2.5 goluri. 
Multigol Extra – trebuie indicat numărul de goluri înscrise în meci. Opțiunile de pariere sunt: 0-1-2-3, 1-2-3, 2-3-4, 3-4-5, 4-5-6, 0-1-2, 1-2, 3-4, 4-5, 5-6, 6+. 
Pauză sau Final – acest tip de pariuri permite parierea pe rezultatul primei reprize sau rezultatul final al meciului. Opțiuni de pariere: 
1 – Echipa gazdă câștigă prima repriză sau câștigă meciul; 
X – Prima repriză se termina la egalitate sau meciul se termină la egalitate; 
2 – Echipa oaspete câștigă prima repriză sau câștigă meciul. 
Marchează – acest tip de pariu permite parierea pe șansele echipelor de a marca. 
Primii doi în ordine – trebuie indicate echipa Câştigătoare şi ocupanta locului 2 în grupe individuale sau ligi, în ordinea corectă. 
Rezultat Final & Marchează – acest pariu este combinația dintre tipul de pariu "Rezultat Final" și tipul de pariu “Marchează”, permițând parierea pe rezultatul final al meciului combinat cu șansele echipelor de a marca. 
Șansă Dublă în Prima Repriză – trebuie indicată modalitatea de finalizare a primei reprize pe baza tipului de pariu Șansă Dublă. 
Șansă Dublă în Repriza Secundă – trebuie indicată modalitatea de finalizare a reprizei secunde pe baza tipului de pariu Șansă Dublă. 
Înscrie/Nu înscrie în prima repriză – acest tip de joc permite parierea pe eventualitatea în care o echipă va 
reuși să marcheze sau nu un gol în prima repriză. 
Înscrie/Nu înscrie în repriza secundă – acest tip de joc permite parierea pe eventualitatea în care o echipă va reuși să marcheze sau nu un gol în repriza secundă. 
Marchează în prima repriză – acest tip de pariu permite parierea pe șansele echipelor de a marca în prima repriză. 
Marchează în repriza secundă – acest tip de pariu permite parierea pe șansele echipelor de a marca în repriza secundă. 
Gazdele înscriu în Ambele Reprize – acest tip de pariu permite parierea pe șansele gazdelor de a marca în ambele reprize. 
Oaspeții înscriu în Ambele Reprize – acest tip de pariu permite parierea pe șansele oaspeților de a marca în ambele reprize. 
Câștigă Ambele Reprize – acest tip de pariu permite parierea pe șansele uneia dintre echipe de a câștiga ambele reprize. 
Victorie la limită – trebuie indicată echipa câştigătoare a meciului şi diferenţa de goluri cu care câştigă. Se ia în considerare la validarea pariurilor doar timpul regulamentar de joc, excluzând prelungirile extra-time. 
Ultima marcatoare – trebuie indicată echipa care marchează ultimul gol în meci. Se ia în considerare la validarea pariurilor doar timpul regulamentar de joc, excluzând prelungirile extra-time. 
Goluri pe echipă – trebuie indicat numărul de goluri cu care va fi creditată o echipă. Se ia în considerare la validarea pariurilor doar timpul regulamentar de joc, excluzând prelungirile extra-time. 
Doar victorie – se poate paria doar pe victoria unei echipe, iar în cazul în care meciul se finalizează cu rezultat remiză, pariurile sunt luate în considerare la validare la o cotă de 1,00. Se ia în considerare la validarea pariurilor doar timpul regulamentar de joc, excluzând prelungirile extra-time. 

Gol în 15 minute – meciul este împărţit în intervale a câte 15 minute de joc (Lovitura de începere – 14:59, 15:00 – 29:59, 30:00 – Pauză, Pauză – 59:59, 60:00 – 74:59, 75:00 – Final). Trebuie indicat dacă va fi înscris un gol într-unul din intervalele alese. 

Cartonaş în 15 minute – meciul este împărţit în intervale a câte 15 minute de joc (Lovitura de începere – 14:59, 15:00 – 29:59, 30:00 – Pauză, Pauză – 59:59, 60:00 – 74:59, 75:00 – Final). Trebuie indicat dacă va fi acordat un cartonaş (de orice culoare) într-unul din intervalele alese. 

Game Run – acest tip de pariu este combinația dintre "Rezultat Final" și "Prima echipă care înscrie" și permite parierea pe evoluția generală a partidei prin indicarea echipei care va reuși să marcheze primul gol și a rezultatului de la finalul timpului regulamentar de joc. 

Opțiunile de pariere disponibile sunt: 
• 1 – Echipa gazdă înscrie primul gol al meciului şi îl câştigă; • 2 – Echipa gazdă înscrie primul gol al meciului, iar la final se termină egal; • 3 – Echipa gazdă înscrie primul gol al meciului, iar la final pierde; • 4 – Echipa oaspete înscrie primul gol al meciului şi îl câştigă; • 5 – Echipa oaspete înscrie primul gol al meciului, iar la final se termină egal; • 6 – Echipa oaspete înscrie primul gol al meciului, iar la final pierde. 
În cazul unui scor egal de 0-0 în timpul regulamentar, toate pariurile care fac obiectul acestui tip de pariu sunt nule și validate la o cotă de 1. 
Pentru tipul de pariu Par/ Impar, rezultatul de 0-0 va fi considerat Par. 
Cum se va marca primul gol? – Trebuie selectate următoarele 3 condiții pentru îndeplinirea acestui tip de pariu pentru un meci de fotbal în timpul regulamentar de joc: 

• Se indică marcatorul primului gol, dintr-o listă pusă la dispoziție în oferta de pariere; • Se selectează intervalul în care va fi marcat primul gol: - 0-30 - 31-60 - 61- sfârșitul meciului (timp regulamentar) • Se selectează metoda prin care este marcat primul gol: - Lovitură liberă – golul trebuie să fie înscris direct din lovitură liberă (loviturile indirecte nu se iau în considerare) sau penalti sau direct din corner. Loviturile deviate sunt luate în considerare, cu condiţia ca marcatorul golului să fie cel care a executat lovitura; - Lovitură de cap: ultima atingere a balonului de către marcatorul golului trebuie să fie cu capul; - Şut: golul ales trebuie să fie înscris în orice altă modalitate care nu este inclusă în cele de mai sus. 
Exemplu: „MESSI” + „0-30” + „Lovitură de cap” sau „MESSI” + „31-60” + „Șut” sau „ICARDI” + „0-30” + „Lovitură liberă” 
Dacă jucătorul indicat nu ia parte la joc, toate pariurile vor fi validate la cotă 1,00. În cazul în care meciul a fost anulat sau întrerupt (după începere) și nu este reluat, iar pariul nu este determinat în acest timp toate pariurile vor fi validate la cotă 1,00. Vor fi luate în considerare doar rezultatele oficiale ale comisiei competiției respective. 
Handicap – Acest tip de pariu permite indicarea rezultatului final al unei partide, dar cu aplicarea unui „handicap” de (-1), (-2), (-3), (-4) goluri echipei favorite. Extra-time nu se ia în considerare. Toate pariurile vor fi considerate nule în caz de abandon. 

Opțiunile de pariere posibile sunt: 1, X, 2. 
Exemplu 1. Handicapul se aplică echipei gazdă: Juventus - Catania Handicap de (-1) gol pentru Juventus Opțiune de pariere câștigătoare 1, dacă Juventus câștigă cu 2 sau mai multe goluri diferență (2-0, 3-0, 3-1, 4-0 etc.). Opțiune de pariere câștigătoare X, dacă Juventus câștigă  la exact 1 gol diferență (1-0, 2-1, 3-2, 4-3 etc.). Opțiune de pariere câştigătoare 2, dacă va fi egalitate sau victoria echipei Catania (0-0, 0-1, 1-1, 0-2 etc.). 
Exemplu 2. Handicapul se aplică echipei oaspete: Juventus - Catania Handicap de (-1) gol pentru Catania Opțiune de pariere câștigătoare 1, dacă va fi egalitate sau victoria echipei Juventus. Opțiune de pariere câștigătoare X, dacă câștigă Catania la exact 1 gol diferență. Opțiune de pariere câștigătoare 2, dacă câștigă Catania cu 2 sau mai multe goluri diferență. 

Handicapul de (-2), (-3) și (-4) goluri are aceeași modalitate de aplicare ca în exemplele prezentate anterior, diferența fiind numărul de goluri care se scad echipei favorite. 

Handicap Asiatic – valoarea handicapului variază de la zero până la un număr de goluri, astfel încât cotele acordate participanţilor să fie aproape de aceeasi valoare. Dacă valoarea handicapului este 0, atunci echipa care înscrie mai multe goluri în meci este câştigătoare. Dacă meciul se termină la egalitate, pariurile sunt considerate nule şi validate la o cotă de 1,00. 

Handicap întreg (ex: 0,1,2,3 etc.) – dacă numărul de goluri înscrise de fiecare echipă este egal după aplicarea handicapului, pariurile sunt considerate nule şi validate la o cotă de 1,00. 
Exemplu: Meciul Arsenal - Everton, unde Arsenal este echipa favorită iar “handicapul” aplicat este -1. 
- Pariurile plasate pe victoria lui Arsenal sunt câştigătoare dacă aceasta câştigă la o diferenţă mai mare de 1 gol. Dacă Arsenal câştigă la o diferenţa de doar 1 gol, pariurile sunt considerate nule; 
- Pariurile plasate pe victoria lui Everton sunt câştigătoare dacă meciul se termină egal sau câştigă Everton. Dacă Arsenal câştigă la 1 gol diferenţă, pariurile sunt considerate nule. 
Handicap la jumătate (ex: 0.5, 1.5, 2.5 etc.) – în cazul acestui tip de pariu, pariurile pot fi doar câştigătoare sau necâştigătoare, întrucât o egalitate este imposibilă. 

Exemplu: Meciul Germania - Danemarca, unde Germania este favorită iar “handicapul” aplicat este -1.5. 
- Pariurile plasate pe victoria Germaniei sunt câştigătoare dacă aceasta câştigă la o diferenţa mai mare de 1 gol; - Pariurile plasate pe victoria Danemarcei sunt câştigătoare dacă aceasta nu pierde meciul la o diferenţă mai mare de 1 gol. 
Handicap împărţit – în cazul acestui tip de handicap, miza este împărţită în mod egal între două pariuri. Primul pariu este plasat pe Handicapul Întreg iar celălalt pe Handicap la Jumătate. Dacă handicapul total aplicat este -1.25, atunci primul pariu va avea un handicap de -1 iar cel de-al doilea de -1.5. 
Exemplu: Meciul Inter - Juventus, unde Inter este echipa favorită iar Handicapul Împărţit este -1.25. Miza plasată pe Inter câştigătoare este împărţită în jumătate pe Inter la un handicap de -1 gol iar cealaltă jumătate la un handicap de -1.5 goluri. 
- Dacă rezultatul final al meciului este 2-1, jumătate de pariu este pierdut pentru handicapul de -1.5 iar cealaltă jumătate este considerată nulă la handicapul de -1 gol; - Dacă pariul este plasat pe victoria lui Juventus, atunci jumătate de pariu este câştigător (+1.5 goluri) iar cealaltă jumatate este considerată nulă (+1 gol). 
Extras 
Pentru următoarele tipuri de pariuri rezultatele se vor baza doar pe pagina de internet oficială a competiției.  
Pentru următoarele tipuri de pariuri extra-time nu se ia în considerare. 
Total cornere în meci – sunt luate în considerare doar cornerele executate (fără cele acordate) în meci.  
Total puncte de cartonaş în meci – punctele vor fi acordate pentru fiecare cartonaş arătat în meci conform următorului punctaj: 
Cartonaşul galben = 10 puncte Cartonaşul roşu = 25 puncte 
Numărul total de puncte ce pot fi atribuite unui singur jucător în meci este 35. Numărul total de cartonaşe arătate jucătorilor ambelor echipe este luat în considerare pentru a stabili numărul total de puncte de cartonaş în meci. 
Primul cartonaş – trebuie indicat jucătorul care va primi primul cartonaş în meci. În cazul în care mai mulţi jucători sunt penalizaţi cu cartonaşe în urma aceluiaşi incident, jucătorul căruia i se arată primul un cartonaş de către arbitru va fi considerat căştigător. 
Va fi un cartonaş roşu? – trebuie indicat dacă vreun jucător va primi cartonaş roşu în timpul regulamentar de joc.  
Se iau în considerare cartonaşele acordate jucătorilor doar pentru perioada în care aceştia se află pe terenul de joc. Cartonaşele acordate ne-jucătorilor (ex: antrenori, jucători rezervă care nu iau parte la joc) nu sunt luate în considerare la totalul de cartonaşe. 
Va fi acordat un penalti? – trebuie indicat dacă va fi acordat un penalti în timpul regulamentar de joc.  
1X2 Total cornere – trebuie indicată echipa cu cele mai multe cornere executate.  
1X2 Puncte de cartonaș – trebuie indicată echipa care acumulează cele mai multe puncte de cartonaș. 
1X2 Cartonașe galbene – trebuie indicată echipa cu cele mai multe cartonașe galbene primite. 
1X2 Cartonașe roșii – trebuie indicată echipa cu cele mai multe cartonașe roșii primite. 
1X2 Primul cartonaș – trebuie indicată echipa care va primi primul cartonaș în meci 
Marcator DA/NU – trebuie indicat dacă jucătorul nominalizat va marca/nu va marca în meci. 
Pentru următoarele tipuri de pariuri extra-time se ia în considerare. 
1X2 Posesia balonului% – trebuie indicată echipa cu cea mai mare posesie a balonului în meci. 
1X2 Șuturi pe poartă – trebuie indicată echipa cu cele mai multe șuturi pe poartă. 
1X2 Total Șuturi – trebuie indicată echipa cu cele mai multe șuturi în meci. 
1X2 Faulturi – trebuie indicată echipa cu cele mai multe faulturi comise în meci. 
1X2 Offside-uri – trebuie indicată echipa cu cele mai multe offside-uri în meci. 

KINO Italia carire Pariu Sansa Multi Tip Extra

Acest website folosește cookie-uri proprii și ale unor terțe părți pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, partenerii noștri de social media, de publicitate și de analiză pot avea informații despre utilizarea de către dumneavoastră a site-ului, aceștia putându-le combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau care le-au colectat de la utilizarea serviciilor dumneavoastră.

În timpul parcurgerii website-ului, utilizatorul acceptă utilizarea de cookie-uri. Cu toate acestea, utilizatorul are posibilitatea de a împiedica generarea de cookie-uri și de a le dezactiva selectând opțiunea corespunzătoare din browser-ul lor sau dezactivându-le pe fiecare în parte. În cazul în care un browser a blocat utilizarea de cookie-uri, este posibil ca unele dintre serviciile și funcționalitățile website-ului să nu fie disponibile.

Pentru vizualizarea continutului acestui website trebuie sa declari pe propria raspundere ca ai implinit 18 ani, varsta minima legala pentru participarea la Jocurile de Noroc.